niedziela, 16 sierpnia 2015

Szczerość, za którą kocham dzieci



W czasie moich pierwszych momentów w comedorze Santa Rita dzieci bardzo mnie skanowały. Kilka z najzabawniejszych tekstów, które usłyszałam pod swoim adresem:

1)      10letnia Rita gdy mnie zobaczyła po raz pierwszy, a ja nic się nie odzywałam tylko przysłuchiwałam i obserwowałam… zbliżyła się do swojej mamy która u nas gotuje i pyta:
Mamo czy ona mówi tak jak my? (
¿Mama ella habla como nosotros?)

2)      4letni Andres, który nie pamiętał jak mam na imię (zwracają się tu dzieci do nas przez siostro +imię) musiał mnie jakoś opisać nazwał mnie:
Hermana Vibora….. (Siostra żmija)
noszę czerwone okulary w cętki więc pomogłam tym dziecięcej wyobraźni ;)

3)      mój różaniec na palcu bardzo zaintrygował dzieci i jeden z chłopców Angel mnie pyta:
Hermana tu estas casada con Dios?- Siostro jesteś poślubiona Bogu?

4)      w trakcie wycieczki nad wodę, Luz Mariana mówi(a wszystkie mają kolor skóry jak mleczna czekolada):
Hermana tu eres como yuca*. – Siostro jesteś jak yuca*.
*yuca- biały korzeń jadalny, w kuchni stosowany jak ziemniak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz