czwartek, 20 sierpnia 2015

Czy Pan Bóg jest obecny w czasie modlitwy?



 Czasami modlimy się i nic nie czuć, zastanawiamy się czy Bóg w ogóle jest, jeśli tak to, dlaczego nam nie da wyraźnego znaku potwierdzającego swoje istnienie. Dlaczego jednym się ukazuje a innym nie? 

Od jakiegoś czasu przychodzi do mnie młoda dziewczyna porozmawiać. Ma wyjątkowo smutną historię życia. Zaproponowałam jej, że każde nasze spotkanie możemy kończyć wspólną modlitwą w kaplicy, która jest u mnie. W zeszłym tygodniu, gdy zaczęłyśmy się tylko wspólnie modlić i zapraszać Ducha Świętego nagle zaczął lekko wiać wiatr i nas orzeźwił. Jedna z pierwszych rzeczy, która mi przyszła do głowy to jak wyszedł Eliasz z jaskini i jak Pan przyszedł w postaci lekkiego powiewu wiatru. Zachowałam jednak tą myśl dla siebie, każdy mógłby zinterpretować to inaczej. Jednak tym razem po skończonej modlitwie dziewczyna mi powiedziała, że zawsze czuje po modlitwie taki pokój(…i to żadna moja zasługa, kto z ludzi może zaprowadzić w Twojej duszy pokój, jeśli nie Ten, co Ci ją dał?)Dodała, że ostatnio jak zaczęłyśmy się modlić to powiał wiatr i ona wie, że to był Pan Bóg. Ja tylko się uśmiechnęłam. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz