środa, 28 czerwca 2017

Wylot do Peru tuż tuż i całkiem nowy projekt

Standardowo zbliżają się wakacje, a ja myślami blisko Peru.
W tym roku czeka mnie nie lada wyzwanie.

Chętnych zapraszam do wysłuchania audycji o moim nadchodzącym projekcie w sobotę 15lipca o 12:00 w radiu Doxa.
http://doxa.fm/



Początkowo projekt, który przygotowałam miał wziąć udział w konkursie wolontariat Polska ministerstwa spraw zagranicznych, niestety nie został w ty roku rozpisany. A że miałam już nawiązaną współpracę z placówkami, postanowiłam poszukać innych dróg na zrealizowanie go.
 
Nawiązałam współpracę z 6ośrodkami w Iquitos Albergue el Humabrillo i Casa de la Nina de Loreto dla dziewczynek do 18roku życia prowadzonych przez siostry zakonne, dom Caritasu Isidra Bordas dla matek z dziećmi- ofiar przemocy oraz 3 domy dla dziewcząt, chłopców i nastoletnich matek programu Inabif, Ministerstwa Kobiet i Zagrożonych Społeczności. Warsztaty, które przygotowałam będą dedykowane pracownikom ośrodków z racji na brak psychologów w większości tych placówek oraz brak wiedzy pedagogicznej czy psychologicznej.
Warsztaty mają na celu zwiększenie wiedzy i kompetencji osób zajmujących się na co dzień dziećmi, młodzieżą i dorosłymi ofiarami przemocy fizycznej, psychicznej i seksualnej. Metody pracy i korygowanie nieakceptowanych zachowań podopiecznych często jest wtórnie traumatyzujące dla podopiecznych. W każdej placówce zostanie przeprowadzona seria ośmiu warsztatów na temat emocji, poczucia własnej wartości, poprawnej komunikacji, rozwiązywania problemów, etapów rozwojowych człowieka, traumy i jej konsekwencji dla funkcjonowania dzieci i dorosłych osób etc. 

Koszty wyjazdu oczywiście są dość wysokie więc organizuję zbiórkę pieniędzy, do której zapraszam wszystkich chętnych. Każda złotówka się liczy :)
Poniżej zamieszczam link do zbiórki i już teraz dziękuję wszystkim włączającym się w tej projekt :)


1 komentarz:

  1. Kasia,

    cieszę się, że i ten wyjazd doszedł do skutku.
    Powodzenia na peruwiańskiej ziemi życzę...

    OdpowiedzUsuń